snart är det dax

Snart är det dax för match mot svängsta i svängsta. Jag vet inte riktigt om jag ska spela för har så fruktansvärt ont i mina vader men jag vill så gärna spela så jag hoppas jag klarar av lite. Extra roligt att spela när det är sånt underbart fint väder. Solen skiner och ser knappt ett moln på himmlen. UNDERBART! Har precis testat lockat håret för det är så svårt att få det bra tycker jag så har testat mig fram lite nu imed jag ändå ska sätta upp håret, jag menar om det inte blir bra ;) Ni ser lite på bilden hur det blev! Nu ska jag äta. Ha en fortsatt bra dag :)



Minen ser lite extra konstig ut idag pågrund av att jag fösöker dölja min läpp lite (;


Kommentarer
Postat av: maja

finis o finishår. lycka till på matchen babe:D<33

2010-03-04 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0