Mysig lördag

Riktigt skön lördag faktiskt. Dagen började på stan med pappa för att hitta present till Ulrika. Var nog i hela Karlshamn för att hitta det pappa ville ge henne men vi hittade det till slut! :) Klockan 3 körde vi upp till Svängsta för att titta på herr dm. Grattis till svängsta som fick vidare. Riktigt duktiga! Efter fotbollen stack jag hem till mig med Maja, Joel och Jint och kollade på film och bara cpade allmänt. haha alltid roligt med dom. Har även varit riktigt mysigt att få ha umgåts med fadern min lite. Har alltid så roligt med honom. Nu sitter jag i köket hos pappa och funderar på att gå och lägga mig snart.

Hoppas ni också har haft en bra lördag, en bra helg överhuvudtaget och sov så gott :)



Jint och Maja på liseberg i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0