måååååndag

Måndag igen och måste säga att jag har haft en jätte rolig helg. Den har som vanligt går för snabbt men det är bara tre dagar kvar sen har vi lov en HEL vecka! haha. Imorgon börjar vi 10 och dagen börjar med muiskal så vi har i stort sett två lektioner imon vilket är hur skönt som helst. Måste bli klar med min hemtenta i hitoria idag och sen måste jag plugga på religionsprovet. Vilket inte verkar så jätte svårt så det ska nog gå bra (: Ingen träning idag heller...buhu. Har sån j***a hosta och sjukt förkyld så inte så bra att träna då....Får försöka hålla mig till söndag då det blir "träningsläger" med laget. Ska bli sjukt roligt så måste vara frisk tills dess! :D Nu måste jag fortsätta med hemtentan så hörs vi (: Hoppas ni mår bra och haft en superbra dag!



haha dom så kallade "onormala" Sandra och Ida! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0