Gokväll gokväll

Ligger just nu i sängen med datorn i knät. Har precis kollat ett avsnitt av vampire diaries och väntar på att nästa ska bli klart. Nu när man väl har börjat kolla kan man inte sluta. Det är såååå bra! En mindre rolig nyhet är att Ida kanske ska hoppa av sp....Jag vill inte att hon ska byta klass. Det blir inget Sp09b utan henne.... SÅ LÄSER DU DET HÄR SÅ FÅR DU INTE HOPPA AV. DET BESTÄMMER JAG! :) Lång dag imorgon men även sista. UNDERBART! Imed att jag har så tråkigt passade jag på att göra vissa ord i tjock text. Vad kallar man det? INGET LIV. Jo tack jag vet. NU måste jag göra detta också i tjock text, och detta, och detta. Okej nu slutar jag. Nu ska jag se om avsnittet är klart.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0