Fredag

Vi vann matchen igår med 5-1 mot svängsta. Det gick lite bättre för mig igår än förra gången iallafall så det går framåt! (:

Äntligen fredag igen. Som tur är så flyger veckorna iväg och det blir helg ganska snabbt men det tråkiga är att helgen går lika snabbt den...Aja men nu ska vi vara glada för att det är helg och njuta av den så länge det varar. Strax ska jag möta upp Maja på stan för hon ska följa med mig och klippa mig och sen blir det en runda på stan. Tänkte köpa ett par byxor om jag hittar några! (: Ikväll ska jag se den sista filmen, luftslottet som sprängdes med Maja. Alla har nog redan sett den så jag känner att jag få hänga med lite. Men ha en bra fredag alla så hörs vi ikväll eller imorgon (:



Maja och jag i stockholm i somras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0