bakning

Skolan som vanligt till 4 idag. Länge men det gick hyfsat bra. Vädret gjorde ju det lite bättre också när solen sken så fint! Måste ju även säga att jag fick MVG på datakunskapen, ganska duktigt av mig faktiskt! haha. Matilda följde med mig hem efter skolan och hjälpte mig lite med matten och vi passade på att baka lite cupcakes. SUPER GODA! Måste säga tack till Matilda Jeppsson som gav mig receptet! Nu ska väl vi snacka lite sen klockan 9 blir det premiär på DESPERATE HOUSEWIFES (stavning) Längar! Många premiärer denna veckan så man sitter väl bänkad framför tvn varje kväll (y)



VÅRA FINA CUPCAKES!


Kommentarer
Postat av: matilda

så lite så sandrus :D

2010-03-03 @ 20:52:31
URL: http://matildajeppssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0