Slapp helg

God morgon!

Igår var en riktigt rolig fredag. Jag och Maja hade inget at göra så vi nog på oss riktigt varma kläder och gav oss ut i snön med Oliva och Vicki. Haha fy fan vad halt det ska vara då. Man kom knappt upp för baken. Om ni ska åka riktigt snabbt rekomenderar jag en vaxduk stenhårt! haha. Stack sedan hem till Olivia och värmde oss och jag kunde verkligen inte sluta skratta eller prata för den delen. HAHAHA jag hade iaf skit roligt förrutom när vi skulle gå hem i kylan fast som sagt hade vi mycket kläder på oss. 
Ikväll skulle vi på fest men ja tror inte det  blir så för känner mig lite hängig igen nu efter gårdagen. Men hoppas alla får en roligt lördag!
Hej hopp gummisnopp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0