SKOLA IMORGON IGEN

Sitter i soffan och kollar på Bones med mamma nu! :)
Igår var det fest i hålan, haha hade super trevligt och roligare än på länge. Måste säga grattis i för och efterskott till Sandra och Emeilie och tack för man fick komma. Det började som vanligt att man skulle hitta något att ha på sig, och man hitttade inget, inget passade eller satt fint, ja ni vet hur det är. Sen fick man åka hit och dit och hämta kläder men ja gick inte dit naken iallafall. haha.

Idag har jag bara varit hemma hos pappa och umgåts lite med honom. Träffar inte honom så ofta så det var roligt. Har även tränat lite på gymet idag och bara ätit nyttigt. haha känner mig lite duktig för en gångs skulle. Brukar nämligen vara så att man äter godis....typ varje dag, speciellt nu på lovet men det ska det bli ändring på :) Imorgon är det skola igen efter tre veckor och jag vill inte, talar nog för många när jag säger att jag hellre stannar hemma och umgås med kompisar. Men nu ska vi inte vara så negatvia för man får ju träffa sina vänner och lära sig mer, haha sen är bara frågan hur länge det sitter kvar.
6 veckor från och med nu i skolan sen lov igen!

Pussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0