Ni gör min dag!

Haha aa fy fan. Har man tråkigt i skolan så gör dom så kallade " coola sp brudarna" min dag. Dom är så otroligt bra allihopa och dom får en på ett underbart humör. Jag tänkte lägga upp en lite video från vår idrottslektion idag men det gick ju inte så bra. HAHA Louise och Bella är helt sjuka. haha jaja här får ni en bild istället :)

Som sagt så har dagen varit seg men ändå helt okej. Imed jag varit sjuk tisdag onsdag så var det lite jobbigt att gå ända till 4 idag men det gick ändå, eller det fick gå. Simon kom hit en stund innan också på lite fika och nu sitter jag här och ska strax sätta på en film tänke jag. Ha en fortsatt bra kväll alla!
KÖSS


Bra bild, jo tack ja vet ! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0