Jag säger som jag brukar, äntligen fredag!

Tjosan allihopa!

Fredagen igen, veckorna går verkligen snabbt. Men det är helt okej för min del för då blir det ju sommarlov snabbare ;) Slutade skolan redan kvart över 9 idag. Huuur skönt som helst och så kommer det förmodligen vara varje fredag och det kan jag nog vänja mig vid. hehe. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 2 så ska jag gå ner till stan och möta upp tjejerna för lite fika! Ikväll blir det bara fredagsmys med världens bästa maja!
Imorgon ska jag till kristianstad med pappa bror och Ulrika. Sen ska så klart bästis också följa med. Saknat henne som fan så ska bli roligt att vara med henne hela helgen :D <3


haha lite dålig bild men för er som inte ser är det jag och maja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0