Hade man kunnat hoppa av skolan så hade jag nog gjort det....

Hallå elle! :D

Sitter här och tycker livet är allmänt tråkigt. Skolan har varit riktigt lång och väldigt uttråkande. Gick till halv 4 så fick ju sluta 20 minuter tidigare i alla fall . Haha snällt av Conny. Han hade även damp på oss innan bara för vi inte orkar sitta och kolla på en tråkig film från första världskriget!
Och sen vill jag ha sommar också så den här j***a förkylningen kan släppa någon gång. Vet inte om jag borde träna ikväll men jag tror det blir så ändå. Inte så mycket läxa denna veckan iallafall. HUUUR skönt som helst!
Nej vi får väl jag hjälpa mamma med maten.

Ha en fortsatt bra kväll alla :)


Söt bild tycker jag! ( hehe nej )


Kommentarer
Postat av: majsinho

snyggast (min)

2010-01-25 @ 21:36:54
Postat av: Sandra

Du är snyggast

2010-01-26 @ 13:17:31
Postat av: minna

ganska mycket söt bild tycker jag!

2010-01-30 @ 13:42:52
URL: http://minnafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0