Ändå skönt

Ush va tradigt. Sjuk idag också så stannade hemma från skolan. Man sitter här och tänker på hur mycket man missar och måste ta igen men på ett sätt orkar jag inte bry mig heller. Jag missar det jag missar och jag tror inte världen går under för att man missar lite tråkiga genomgångar och skit. Jag ska bara njuta av att jag sitter här med datorn i knär och snorar. haha fräsht! Jag får nog börja kolla lite på spanskaglosorna vi har tills imon nu sen ska jag ta en kopp te med honung i!

Har preics kollat klart på the ugly truth. Skit bra så kolla på den.
Hon är producent på tv och han är tv-stjärnan och relationsexperten med otroligt mansgrisiga teorier om hur man träffar den rätta. När han utmanar henne i en serier tester för att finna kärleken blir resultatet inte riktigt vad någon av dem väntat sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0