inte direkt som planerat

Kvällen igår var väldigt konstig om man säger så. Kändes som vi inte gjorde någonting rätt. haha. Vi skulle till en fest vid 10 sen när vi kom dit skulle alla dra till en anna fest. Haha lyckat, så vi följde med dit men där var det för mycket folk så det kom typ inte in fler så vi gick och åt istället. På tillbaka vägen träffade vi lite folk som vi sedan gick hem med. Ja, jag kan ju inte säga att kvällen blev som planerat men den funkade ändå (:
Nu ska jag hälsa på min kära morfar och sedan vidare till mina underbara kusiner!
Ha en bra söndag och glöm inte, att imorgon är det skola.....!




Haha söta Emma och jag.




Haha jag och emma försökte visa vad vi hade på oss men vi ser bara helt mongo ut ;D

Kommentarer
Postat av: emmaaa

hahaha gud..!

2010-03-02 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0