Grattis i efterskott

Gårdagen var väldigt trevlig. Började med att träffa alla mina underbara tjejer på stan över en fika. På kvällen blev det träning och sen sov jag hos bästis. Kan ju knappt bli bättre. Idag följde jag med maja på stan för hon skulle klippa sig och sen hem och fira bror och mamma som fyllt år i veckan. Har glömt skriva det här så grattis på 19 och 39 års dagen till er båda (: Kom hem för en timme sedan från judoträningen med laget, eller aa vi var bara 4 personer. Lite dåligt när dom ordnar sånt för oss men men vi får ju muskler iallafall, haha. Snart kommer Matilda och vi ska kolla på vampire diaries och film. Imorgon ska jag och mamma till karlskrona och shoppa. Det gillas väldigt mycket.
Ha en fortsatt bra torsdag! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0