Fredag = Maja

Ja som sagt är det ju fredag nu och det inbär Majsan. Jag tror vi ska köpa lite godis och bara mysa ikväll. Det kan behövas i detta tråkiga väder. För gissa vad det gör nu ? JO, snööööööööar. Så jälva tråkigt!
Gick en runda på stan innan också och hittade en tröja som jag tänkte sätta nitar på och kedjor som jag också köpte. Hoppas det blir bra och jag lägger upp bilder när jag är klar :)
Ush sitter här och är allmänt förbanad på allt känns det som. Varför ska det finnas människor som som har ett liv där det går ut på att såra andra människor. Det kanske är det som kallas att inte ha ett liv. Åhh jag blir så trött. Varför ska man alltid förstöra för andra för att få det bättre. Haha det är som Ida säger, varför ska man släcka någon annans ljus för att få sitt eget att lysa klarare. Ändå ett bra uttryck för det jag menar. Men aja, mår dom bättre av det så låt dom men låt inte dig tryckas ner! 
 
Nu ska jag försöka tänka på annat och sen vidare till Maja! :)



Jätte bra bilder från när vi fikade idag (: haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0