Abort. Bra eller dåligt?

När tar det slut? Aldrig? Nej jag tror inte det. Plugga gör man den största delen av livet och när jag tycker det är som tråkigast försöker man intala sig själv att när jag är klar så kommer jag ha en utbildning, ett jobb. hahaha nej så tänker jag inte, jag försöker kanske men nej så tänker jag inte! Jag sitter här och funderar på att hoppa av istället men det ska jag inte göra det heller. Jag har precis skrivit klart mitt religionsarbete om abort. Hemskt igentligen! Hade redovisning i skolan idag också och det är nog en av dom hemskaste sakerna som finns. Man känner hur pulsen stiger och och hur röd man blir i ansiktet av alla blickar man får men det gick snabbt och faktiskt ganska bra! Nu får vi hoppas på ett bra betyg! Nu har jag bara spanskan kvar sen ska jag sy kläder! haha
Ha en bra kväll :)


Dom har dödat en 4 månader gammal tjej!


Kommentarer
Postat av: Inget namn

Svar på rubriken: dåligt! riktigt hemskt! det är inte olagligt men det käns så. det är ju riktigt som att mam mördar någon! och att mörda någon är ju olagligt. en av dom värsta sakerna som finns ju! tänk om någon hade andvänt abort på dig!

2012-08-18 @ 02:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0