Super bra helg

Träningslägret har varit hur bra som helst. Det började med att vi tränade igår kl 10 - 12 ungefär. Efter det åt vi tillsammans och körde sedan upp till Ronnebybrunn där vi spenderade natten. Men när vi kom dit bubblade vi och slappnade bara av och umgicks med varandra. På kvällen åt vi tre rätters och lekte lekar och spelade spel. Idag gick vi upp kl 7 och tog en joggingrunda klockan 8. Härligt de! haha eller inte, det var rätt jobbigt faktiskt. Klockan 11 åkte vi och hade 5-kamp. Vi spelade laserdome, tjurridning, luftgevär, bollplanket och sumobråttning. Haha allt var skit roligt fast jag tror mitt lag kom sist! Haha. men men det är mening man ska ha roligt! Sist men inte minst åkte vi till Mjällby och kollade på fotboll. Dom förlorade med 3-1 och jag frös ihjäl! Vi åkte inte så långt men det blev verkligen en lyckad helg. Tack alla som gjorde den så bra och det kommer bilder när jag fått dom! Detta var en sammanfattning av min helg och nu sticker jag till donken med mina babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0