barnvakt

Sitter just nu på toalett golvet och kollar på när mina kusiner badar. ( dom är 6 och 3 år ) Haha. Varit på stan med mina brudar idag. Fikade och hämtade ut min ifkdress. Alltid lika mysigt. Nu sitter jag då barnvakt och väntar på att moster och mamma ska komma hem. Ikväll blir det förhoppningsvis något roligt med tjejerna!
Måste bara säga att vi kollade på Paranormal activity igår. Usch och fy. Är inte så mycket för skräckfilmer och tycker faktiskt den var lite seg i början men mot slutet höll jag på att skita ner mig! Haha kunde inte sova på hela natten. Tänkte bara på att tänk om mamma eller någon står vid min säng som värsta psykot när jag vaknar!Hahahaha!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0