Onsdag!

Gick upp som valigt idag vid 6 tiden. Hade idrott första timmen. Spelade fotboll och mitt lag vann så klart! hahaha jaja hade håltimme sen i några timmar så jag och Matilda stack hem och passade på att plugga lite. Älskar verkligen spanska och matte! Har matteprov imon. Det första provet vi har nu så får väl se hur det går.
haha jag "ramlade" innan också så klumpig som jag är, och vrickade foten så det dunkar i den just nu....
Jag vill även åka och shoppa. Man hittar ingenting i denna stan. Det är verkligen en tumme ner på det! Fast det är väl bara till att vänta tills i vår för då kommer nya affärer! (y) Även ny vinterjacka behöver inhandlas men ingen aning vad ja vill ha för någon... men Snart blir det träning om ja kan springa, hahah!


Kommentarer
Postat av: Minna

H&M skulle väl komma till Karlshamn? :D

2009-09-30 @ 18:09:16
Postat av: Sandra

jaaa det skulle den =D

2009-10-01 @ 17:22:11
URL: http://saaaaaaandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0