Jaha ja då var det bara 2 dagar kvar! wiii

Nu har jag precis ätit en bit pizza. Vi slutade 2 timmar tidigare idag så har varit hemma ett tag nu. Vi hade en ganska skön förmiddag faktiskt och sen på eftermiddagen hade vi bara någon tipsrunda och jag, Matilda och Emma var en av dom som fick bäst resultat så klart! haha. Blir ingen träning ikväll för känner att jag har ont i huvudet och varit yr sen jag var sjuk så tror ja skippar det denna veckan och tar igen det på måndag! Men sticker dit och kollar en stund sen blir det till Emmas syrra och sova där inatt och i helgen!
Och nu är det bara 2 dagar tills jag fyller år!

Butterfly fly away

/SandraNilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0