Grattis till körkortet

Nu har äntligen min bror tagit körkort! Nu vet jag vart jag kan få skjuts ifrån! hehehe skiiit bra ju!
Skolan var seg idag och gick hem vid halv 1 pågrund av huvudvärk och andra saker. Har pluggat lite och borde plugga lite till. Har mycket läxa denna veckan men det kommer väl blir ännu värre.
Hade även skolfoto idag. Shit säger ja bara, ska verkligen ALDRIG vara med på det igen. Blir alltid lika dålig så vet inte varför man har förhoppningar om att man ska blir bra detta året. haha aja alla får väl skratta åt mig.
Ikväll kommer Erika hit en stund. Ska blir roligt att träffa dig igen gumman och sen får ja se om man orkar till skolan imon eller stannar hemma.

Kisses


Grattis bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0