FREDAG IGEN!

Nu var det fredag igen. Det är sjukt vad tiden går snabbt. Nollningen började idag med men var inte med. Tror ja ska va med nästa veckan istället om ja vågar. hihi. Nu sitter jag här vid datorn och bara slöar. Somnar nog snart känns det som men jag måste ju vara vaken tills ikväll när vi ska till Loch Ness med laget och äta och kolla på fotboll. Efter blir det nog upp till Emma en stund och mysa med tjejerna. Imon ska vi till mormor och morfar och ha kalas för mig och morfar. Och GRATTIS till dig idag morfar! WIII massa presenter! hehehe. Nej nu måste ja göra mig pigg så jag orkar ikväll!

Ha de gitt!

/SandraNilsson


Kanske kvällens outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0