Började dåligt men slutade bra!

Vaknade verkligen på helt fel sida imorse. Frös och var allmänt sur men sen kom man då till skolan och träffade  Bella och Louise som verkligen har damp. hahaha hade sjuk roligt med dom och Matilda idag. Dom piggade upp min dag. Gick till stan efter skolan med Matilda och lämnade tillbaka min nya kofta som hade gått sönder. Första gången jag anväde den, toppen! Gick sedan hem och njöt för att inte mamma var hemma men sen kom hon så klart och fick DAMP! haha som vanligt då alltså, så stack till Matilda där jag sitter nu. Ikväll blir det träning! 

Ha de gitt!





Kommentarer
Postat av: kangaro

haha det bara spårade ur, / kängru <3

2009-09-18 @ 16:33:47
URL: http://loais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0