14 barn?!

Glömde skriva i det förra inlägget att jag kollade på ett program igår som handlade om en mamma som har fått åttlingar. Helt sjukt enligt mig faktiskt. För det första hade hon redan sex stycken innan så nu har hon alltså 14 småbarn dessutom. Och ingen pappa till dom. Nej jag tycker det är oansvarigt av henne. Sen är det väldigt många fotografer och andra vanligt folk som måste ha kort på dom här barnen. Vad är det som är så häftigt? Visst det är inte många som har fått åttlingar men ändå. Låt dom vara. Låter väldigt negativ nu men aaa. Hennes mamma ville att hon skulle adoptera bort dom och det förstår jag verkligen om hon inte vill, det är hennes barn och hon vill ha dom kvar. Det tror ja inte heller jag skulle göra faktiskt.
Men kolla magen bara, hur orkar man gå med den?!



Kommentarer
Postat av: ebba

min faster har 11 barn, och vill egentligen ha fler, men hennes kropp orkar inte vara gravid mer. och det tycker jag är ganska sjukt o; men hon har inte fått några åttlingar, det kan ja lova! haha

2009-09-17 @ 22:38:38
URL: http://ebbasfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0