Lördaaaag

Precis hemkommen från cuppen nu. Tyvär gick det inte så bra. Orättvis lottning från början enligt oss. Vi fick tufft motstånd men vi skulle ha klarat det. Ni var duktigt tjejer och det var tråkigt att vi inte kom längre.
Ush jag vill med spela. När man sitter där på bänken och kollar på så vill man bara hoppa in. Men snart så får man hoppas man kan vara med igen.

Ingen rolig kväll igår kan man säga. Tur jag har dig Maja Ericsson. Du är den bästa som finns!
Men vi kollade på idol och krängde bullar först iallafall och det satt fint! haha kände sig som en uppblåst ballong sen.
Åkte hem rätt tidigt pågrund av saker som hänt så det var inte Maja som var tråkig om ni tror det.. hehe

Snart ska jag nog träffa maja igen och jag får hoppas kvällen blir rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0