Kulturnatten

Kvällen handlade inte så mycket om kultur tyckte ja inte, haha.
Det var en trevlig kväll som spenderades hos Matilda med folk
och sen vidare till stan. Så smart som jag är och extremt klantig så
tror jag att jag bröt tån igår. haha först foten i onsdags som jag fortfarande
har ont i och nu tån, det kan ju bara bli bättre iallafall!
Har varit hos Emma en stund på dagen idag och kollat one tree hill och pluggat
lite spanska. Imon är det skola igen och jag vill inte. Det är en av de tråkigaste sakerna som finns på detta jordklot. haha okej överdriva lite kanske men ja hatar det!
Nu blir det att sitta här en stund till och sen nana kudden!

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0