IDOL 2009


Såg inte idol igår för tränade men ja lyssnade på alla idag! Jag älskar verkligen Eriks röst. Han kommer gå långt hoppas ja. Han är helt underbart bra! Tyckte även det var synd att Eddie åkte ut i måndags. Han var vekrligen en av dom bästa och söt var han ju också! hehehe



Nog pratat om det. 1 oktober idag. Nu är det verkligen höst ute, kallt och grått. Mörkt snabbt på kvällen och mörkt när man vaknar. Nu är det väl dags att ta fram vinterjackan och stövlarna.
Gick till 4 idag, lika segs som vanlig. Lite senare tror jag att det blir spanskaplugg med Emma. Har prov nästa vecka...suuuuger verkligen. Kan ingenting men känner att jag inte vill lägga ner min livsenergi på spanska. haha.
Och nu är det bara en dag kvar i skolan och sen helg och det ser vi fram emot!

Men ha de gitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0