Gaaaah lov snart!

Bara EN hel vecka kvar nu sen lov i EN vecka! Ska blir helt underbart, det är bara en vecka men ändå, jag kommer njuta! och jag tror det är fler som kommer det?! Skolan var seeeeeg idag, måndagar och tisdagar tar man sig tvunget igenom död eller levande och sen onsdag, torsdag och fredag rullar dagarna på.

Haha satt här och hade inget att göra och så hittade jag en gammal kalender från 2007 med lagbilder i, haha man har ju iallafall förändrats och det är tur det, haha.

Har pluggat lite smått idag, har samhällsprov imorgon. Orkar inte plugga på det så får väl se om jag har lyssnat något på lektionerna imorgon. Snart ska jag gå en runda med Emma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0