Fredag imorgon? japp!

Har känt mig mobbad hela dagen i skolan idag av EMMA ANDERSSON! haha jag har varit lite hes och hon mobbar mig för att jag säger hej pipigt...Såå det har varit en jätte jobbigt dag. haha nej men skämt och sido så har dagen varit ganska bra faktiskt. Spanska och matten har varit seg men annars har det gått!
Nu har vi endast idrott och engelska kvar sen har vi looooooooooooov, looooooooov i en HEL vecka! hihihi det ska bli så skönt! Nu ska jag sitta här och dryga och vänta på att Maja ska plugga klart så vi kan hitta på något. Kanske blir fotboll ikväll eller något annat!

Ha de jätte bra!


Kommentarer
Postat av: emmmaaaaa

ahaha! gulligt med den ljusa stämman ;D (a)

2009-10-24 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0