Ännu en gång...

Kände jag hade ont i halsen igår när jag var ute och gick med Emma och Matilda och inatt har varit ett helvete. Har inte kunnat sova någonting för min hals... Var tvungen att gå till skolan klocka 8 ändå för att göra samhällsprovet som gick skit ändå. haha väldigt lyckat. Men gick hem när jag var klar med det så har sovit en stund tills nu.



Har tänk på att alla lärare på vägga säger att skolan är frivillig och att man inte beöhver vara där. Det är klart man behöver vara där. Hade vi inte gått i skolan vad skulle vi göra då? Framtid som uteliggare? Det är inget fritt val utan man måste gå i skolan. Var även hos Syon igår och frågade om jag fick hoppa av språket men nejdå, det tyckte hon inte jag skulle göra. Hon babblade på om att jag inte kommer kunna bli det jag vill bara för språket! Bullshit! haha Men får väl gå ett år iallafall sen får jag se hur det blir i tvåan.

Nu tänkte jag göra mig något gott att äta om jag får ner det i halsen. Varför är man alltid så sugen när man är sjuk? Man går och småäter hela tiden. hihihihi inte bra!

Ha en fortsatt bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0