071009

Skrev inget igår. Satt inte vid datorn. Har knappt tid med det längre. Har pluggat lite spanska nu och borde läsa lite på historian så man kanske slipper det i helgen men det gör man nog inte ändå.
Klockan 5 ska jag till bodekull och gå på den körskolesaken i 4 timmar. Kommer bli så dryyygt.
Sitter och lyssnar på musik nu men är så trött på den reklamen som avbryter musiken hela tiden....
Shit vad jag är posivit idag. Haha måste börja se livet från den ljusa sidan istället. haha
men nu ska ja plugga historia.

Ha de bra!



Kommentarer
Postat av: matilda

sandra kolla in min text på min blogg!"!

pusss

2009-10-09 @ 17:50:31
URL: http://piiiiiiinklady.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0