TRÖTT

Fy fan vad det är kallt! Sitter här vi datorn och skakar...Dagen har varit dryg precis som alla andra. Har haft ont i huvudet hela dagen också, ännu roligare. Det är helt sjukt vad jag är skoltrött. Jag orkar verkligen snart inte mer.
Man kanske ska hoppa av? haha nej inte än!
Fått skolkatalogen idag också. HERRE JITANES! kan man bli sämre? nej tror inte det. haha nu har jag verkligen sagt varje år att jag inte ska vara med året därpå pårund av att jag alltid blir dålig men har varit med ändå men detta året kan ja lova er alla att nästa år blir det inget! :)

Jag har faktiskt börjat läsa mitt horoskop varje dag. hihi det stämmer faktiskt oftaste hur det nu kan göra det?
Förstår inte riktigt hur dom kan veta. Coolt iallafall. Nu orkar jag inte skriva mer, eller har inte mer att skriva, ha de bra!

http://www.ditthoroskop.nu/se/index.htm

44 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Simon

Den bara skojar ;d den påverkar dig psyiskt så du tror att det som står har inträffat eller kommer inträffa, även om jag läser samma som du fick, så passar det till 50% :p

2009-11-10 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0