Suger verkligen på att komma på rubriker

Precis vaknat! hur skönt som helst att sova med musik. Har vairt hemma idag pågrund av magont, men känns bättre nu. Tänkte börja med svenskan nu. Vi ska skriva en uppsats om vårt eget namn, en ort med anknytning till oss själva, en dialekt och min huvuduppgift som jag har valt, skriva om vår tidiga språkutveckling. Vilket som var mitt första ord, när jag pratade för första gången och sånt! Lite roligt att veta ändå så när mamma kommer hem ska jag förhöra henne ;) Så nu får väl jag sätta igång.

Saknar dig!




Gårdagens klädsel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej

2009-11-12 @ 13:41:50
Postat av: Anonym

kysse

2009-11-12 @ 13:42:08
Postat av: Anonym

HABBA HABBA SOT SOT

2009-11-12 @ 13:42:36
Postat av: Sandra

LOUSIE jag tycker du är en cool tjej!

2009-11-12 @ 16:27:54
URL: http://saaaaaaandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0