språkhistoria?!

Precis kommit till pappsen min nu. Ska vara här lite nu har jag bestämt. Får hoppas det blir bra. Sitter här nu och försöka göra klart mitt svenskaprojekt eller vad det är. haha språkhistoria är det iallafall och jag fattar inte riktigt hur jag ska skriva. Är det någon som vet vad man kan skriva på dialekt och vad socialekt är för något?! Conny ger oss alltid såna konstiga uppgifter. På högstadiet var det bara att man fick en uppgift och så stod det exakt vad man skulle göra eller så hade man en lärare som viste hur man förklarade..... Men får försöka leta fakta på internet nu. Ger upp klockan 9 iallafall för då blir det grey´s anotomy

Hoppas ni får en bättre och roligare kväll än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0