ooooooont!

Ush, har precis läst bloggen; minneavtherese.blogg.se. Fy fan va hemskt. Suttit här och stört lippat. Tänk om det var min bästa kompis som hade blibit mördad. Hade ju hamnat på psyket eller nåt. Det är hur hemskt som helst och lider verkligen med dom.

Skolan har varit jobbig på grund av värk i armen och känt sig allmänt hängig. Alla säger att sprutan inte gjorde ont men ja tycker den kändes som vilken spruta som helst och har verkligen inte kunnat sova inatt! Det bara värker.
Nu måste jag plugga lite innan jag sticker in till stan och klipper mig. Blir även bio ikväll med tjejerna (:

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: frida

det bloggen är riktigt jobbig att läsa ja. tänk att va med om det själv :( <3

2009-11-17 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0