Nu har hela helgen gått, IGEN

Heej alla!

Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft. Har spenderat helgen i växjö och spelat cup eller dom har spelat och jag har kollat på....Vi sov på hotell från lördagen till söndagen och sen spelade hela dagarna. Det har varit en rolig helg men hade kunnat gått bättre i fotbollen. Gick inte vidare någon av dagarna men nästa år, då smäller det ! haha.
Vi hann åka inom skopunkten också och jag hittade två par skor så nu är jag lite gladare. Letade även efter den klänningen på hm som jag vill ha men den fanns så klart inte och den är slut på internet ;s Så nu har jag lite problem.. Men längtar till helgen iallafall!!
Snart ska jag tillbaka till skolan och ta grissprutan! Vill inte ta den! Kommer förmodligen dö....

Bara 5 veckor kvar i skolan!

Ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0