måste måste måste ha

Måste hitta en klänning och skor!! Nu börjar det bli kris. Måste ha något att ha på mig. Men ska ju till växjö i helgen så då kanske man hittar något där om man hinner in till stan.
Dagen har varit ganska bra faktiskt. Några lektioner har varit dryga men tur man går i sån bra klass! Har alltid roligt iallafall.

Vi har pratat om döden i skolan idag. haha fråga mig inte varför eller hur vi kom in på det. Vi pratade väl om grissjukan och att man dog om man inte tog sprutan men jag tror snarare vi kommer dö av sprutan men men.
haha sen kom vi in på att jag borde vara med i tidningen och tycker även det hade varit finare med Louise brevid mig, med en bild på oss där vi har armarna i kors och en grön och rosa keps med texten, Inte rädd för döden. Hahaha herre jitanes ni är sjuka! Kanske inte låter så roligt men det är roligare om man fattar. hahaha skrattar till och med när jag skriver det. hahahahaha

Snart blir det att ut och gå med Matilda en runda och imon är det fredag igen! :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0