Fars dag!

Grattis pappa på farsdag! Cyklade till pappsen min vid 3 och fikade där och gav han sin tröja vi hade köpt. Självklart hade jag köpt för liten men har får byta! Ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma och kolla på one three hill och gossip girl! Borde även plugga matte men det skiter vi i. En hel vecka skola till imon, vill inte men bara 6 veckor till jullovet nu!

Helgen har varit ganska bra. fredagsmys i fredags och igår var vi bara några tjejer hemma hos mig och hade roligt.
Nästa helg är det smp sparken. En cup i växjö! Får inte spela men ska följa med iallafall.
Behöver även åka och köpa nya stövlar eller stövletter. Är verkligen i stort behov av det men vet inte vad jag vill ha! Det är så snyggt på andra men jag trivs verkligen inte i det. Men det är så jädra snyggt så jag tror ja ska köpa ett par ändå! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0