I believe in you!

Nu är det lördag och jag vaknade ganska tidigt idag så tog tag i mitt liv och sprang en runda. Var faktiskt ganska härligt såhär på morgon kvisten. Måste träna upp min kondition om jag ska fortsätta spela fotboll. Ska nog hoppa in i duschen snart och göra mig iordning lite för sen blir det att träffa Emma och Matilda.

Kollade på en film här om dagen om jordens undergång tror jag. Det var sjukt hemst och har faktiskt funderat på om jorden någon gång kommer att försvinna och alla kommer dö. Sen att dom "nya" människorna kommer flytta till Mars. haha låter ju helt sjukt men någon gång tror jag det kommer hända. Kanske inte rikitgt så men på något liknade sett.
Hahaha man kan ju alltid fantisera.


Cause i still believe in destiny
I still wish on the star as they fall from above
i know what´s real can not be denied
Although it may hide for a while

I believe in you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0