Bröstcancergalan

Lördag idag igen. Fan vad lovet har gått snabbt! Helt sjukt. Haft en lungt mysig och rolig lördag. Lovet har väl också varit bra. Började inte som man hoppats och hela veckan har väl varit "fel" på ett sätt men men. Snart måndag igen och det innebär skola.... Har läst ut min bok på lovet iallafall så nu har man den avklarad. Nu i slutet kunde man inte sluta att läsa. "om man kunde drömma"  heter den, Twilight boken. Läs den säger jag bara. Den är mycket bättre än filmen och jag bara längtar till jag ska börja läsa tvåan.

kollade lite på bröstcancergalan idag, repris. Helt sjukt att så många får bröstcancer. Kommer inte ihåg exakt antalet men det var många. Det blir bara vanligare och vanligare. Inte så roligt att höra när man är tjej kanske.
Nu blir det till att sitta här en stund till och lyssna på lugn musik och sen till sängs.

Jag ber för dig!

Kommentarer
Postat av: ebba

jag håller på med tvåan, dom är så himla bra! =D

men vad är det som hänt sötnos? ):

2009-11-01 @ 22:33:45
URL: http://ebbasfoto.devote.se
Postat av: Sandra

Ja jag måste läsa den! =D

Min morfar är sjuk...

2009-11-02 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0