Hemma

Nu har jag packat upp alla mina kläder och så. Vi kom med tåget vid halv 7 från Stockholm. Jag, Maja och mamma har haft det jätte bra. Vi har shoppat, gått på grönan, skansen och Wasamuseét. Förvånadsvärt hittade jag knappt några kläder! Det är skandal när man har varit i Stockholm tycker jag, men men hittade några plagg iallfall. Grönan var inte heller så lyckat tycker jag för det var väldigt mycket folm men vi åkte några iallafall och Insane var galet rolig! Tråkigt bara att man inte kunde åka så många gånger imed att man fick nästan kramp av att stå i kö. haha. Men nu ska jag packa upp restan och sen träffa lite folk!

Ha de gitt!







Jag och Maja i nedsläppet eller vad det heter!
Jag älskar dig bv. Har haft det sjukt roligt med dig som alltid!



k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0