The winner

Precis kommit till pappa nu och väntar på att maja ska komma! Sen blir det att kolla idolfinalen med henne, Emma och Jossan. Bara en myskväll ikväll med tjejerna för imon blir det upp tidigt för shopping! Underbart!
Om inte Erik vinner idol idag så skjuter jag mig själv. Båda är jätte bra men Erik är snäppet bättre. (y)
Mamma och pappa fick papprerna från trafikstyrelsen eller vad det heter idag, så jag får börja övningsköra nu! Wiii ska bli så roligt ! haha så se upp i trafiken nu!
Dagen har varit kort och bra. Sovmorgon först sen kolla på lucia och sen engelska i 40 minuter. Ja älskar fredagar!
jaja nu ska ja ta och slänga i mig lite mat innan dom kommer.

Ha en bra helg alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0