The perfect man?

Snö snö och åter snö! Ja shit vad det har snöat idag och marken är helt vit. Det var ett bra tag sedan det var vitt vid den här tiden på året, man kanske får en vit jul i år ändå.
Har varit och fikat med Erica och Nathalie idag och vi hade mycket att ta igen och prata om. Det var mycket trevligt och det hoppas jag vi gör om. När jag då skulle gå hem så var marken täckt av ett vitt täcke och jag hade bara tygskor och det är verkligen toppen. Kan säga att jag blev ganska blöt. Nu får det bli stövlar och uggs på heltid!
Maja har precis åkt härifrån. Hon har hållt mig sällskap för jag är hemma själv och jag är mörkrädd (haha) så vi har bara suttit och snackat skit och kollat tv!

Igår handlade jag klart alla mina julklappar så nu är det klappat och klart, haha komiskt, jag vet! Så till helgen blir det att dela ut lite julklappar. Vill bara säga också att vi hade sångtävling igår i klassen och vilket lag vann inte om mitt? Vi vann så överlägset! hahaha nej men det var roligt och vi fick faktiskt skumtomtar som pris!
Tänkte kolla klart på " the perfect man" nu sen blir det att slänga sig i en nybäddad varm säng.

Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0