The chamber of secrets

Feber idag också så blev ingen skola för mig idag men fick gå dit vid 10 för var tvungen att göra engelskaprovet, inte så lätt enligt mig men får väl se hur det går. Har precis kollar klart en till Harry potter film. haha tänk om man var så modig och tänk om man kunde trolla! Sjuk bra det hade varit! Haha brukar faktiskt tänka så ibland, att om man hade kunnat stoppa tiden så hade man kunnat sova hur länge man velat och sen gått till skolan när man orkat. Tänk va lätt livet hade varit. hahah tänker kanske lite för mycket.
På lördag åker jag och tjejerna till karlskrona för att leta lite jukkläder. Stort behov av det nu för det är inge länge till julafton och nyår. Har fått min klänning från hm också. Den var lila som tur var. Den är hos Emma just nu så får prova den ikväll när hon kommer med den! Nu tänkte ja ta fram spanska boken så man klarar provet på torsdag.

Ha de bättre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0