take a chance

Nu ska ja vara lite mer possitiv än jag brukar i detta inlägget!
Skolan var inte alls jobbig idag och faktiskt rolig! Efter skolan blev det julshopping med bror min. Hittade julklapp till pappa och mamma och så snäll som jag är så köpte jag en väst till min bror! ( och den var inte billig ) haha men den var ju så snygg!!. En guldstjärna till mig!! (:
När jag kom hem så letade jag lite i min låda och vad hittar man där? Jo, 500 kronor! Så nu är jag extra lycklig och nu har man kanske råd med lite kläder till en själv nu i all julstämning
Blir ingen träning idag på grund av smärta, haha eller vad man ska säga men får ta tag i mitt liv och gå ner och kolla lite i värmen iallafall!

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej snuttan!!

Gud, vilken blogg du har, kan inte du lära mig hur man lägger upp en sån här, hade varit kul att ha en...:))) En sak till kan inte du skicka över bilderna på barnen som är svartvita, de är helt underbara....precis som du är...:))) Du är ju helt ljuvlig bra, vet inte om det är för att du är en bra fotograf eller om det är för att det är just DU!! hi hi,,, jag vet, det är för att det är DU!!! Du är så snygg så jag blir avundsjuk hihi...Vad kul att du har en blogg för då får jag äntligen få veta vad du gör i ditt liv och det är alltid kul att veta vad ni håller på med..::)))) Ha det gott, så ses vi på söndag/Kram Kram

2009-12-03 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0