Right next to you

Fått min klänning nu! Den var faktiskt fin och den var lila och inte blå! Så nu är jag lite gladare :)
Skolan idag har gått snabbt och jag måste ge tummen ner till spanska faktiskt. Det suger verkligen och det är bara onödigt att lära sig för jag kommer glömma det om några veckor igen!
Men tummen upp för att det snart är helg och jullov! Helgen är ganska fullproppad som vanligt! På lördag bär det av till karlskrona och shoppa med dom bästa! MÅSTE hitta nyårsklänning nu! Ingen som har något förslag om var man kan hitta någon ?
Nu ska jag cykla till judo träningen, haha vi ska pröva på judo med laget idag, får väl se hur det går. Återkommer sen om jag överlever! :D

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0