JAAA!

JAAA! ERIK VANN! Jag talar nog för många när jag säger att den rätte vann! Calle var också extremt bra och om man kollar på vem som har gått framåt mest så är det Calle men Erik har absolut den bästa rösten och vinnarlåten var skit bra!


Igår var det en ganska bra dag. Den började med shopping i karlskrona och jag hittade skor och kläder! Det var kärlek vid första ögonkastet på dom skorna! haha så dom blir det att ha på nyår, nu gäller det bara att hitta en klänning också. Fest på kvällen och den var väl som den var. Men det var trevliga stunder!

Tredje advent idag. Tiden går snabbt och det är snart julafton!
Nu tänkte jag gå ner och träna sen gå en runda med Jossan och sen baka lite lussebullar med Rebecka!
Bara en hel vecka kvar i skolan sen är man fri i 3 veckor!



haha här kommer en bild på mig och Matilda när vi hade Judo med laget. Jag tror ja ska strypa Matilda där och hon ska försöka ta sig loss! ;)


Kommentarer
Postat av: maja

du kunde ju inte ut o gå.. :/

2009-12-13 @ 21:05:41
Postat av: Sandra

Nej inte med dig (a) Jag hade ju lovat att träffa Jossan och byta kläder och sen gick vi från henne till mig :)

2009-12-14 @ 16:19:27
Postat av: Anonym

okej

2009-12-14 @ 16:57:07
Postat av: Anonym

okej

2009-12-14 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0