thinking about...

Sitter här och njuter av att det är helg! Har precis kollat film med tända ljus omkring mig! Filmen var inte så bra så den skiter vi i att nämna. Jag är inte så mycket för skräckfilmen och såna läskiga filmen. Är väldigt mörkrädd så bättre jag håller mig till tjejfilmerna! (: hihi. Nu tänkte jag hoppa in i en varm dusch och börja göra mig lite iordning.

Går kvällen var mysig hemma hos Louise med Emma ocskå! Vi kollade bara på idol och helt sjukt igentligen att Calle gick vidare först! Det trodde nog ingen. Men av Erik och Tove hejade jag nog på Erik. Trodde verkligen att Tove och Erik skulle vara kvar sist men livet är en överraskning!
Och Westlife! haha det var länge sedan man hörde dom! Shit dom var bra!

Toves bästa uppträdande enligt mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0