♥¸¸.•*¨*•♫♪ GOD JUL ♪♫•*¨*•.¸¸♥

Haha herregud! Jag erkänner väl att jag inte var så smart trots allt när det gällde håret! Det blev superkort. Jag har gjort så en gång innan och det blev inte alls samma sak men men, det blev inte som det skulle iallafall och jag tog inte ens kort. Jag såg ut som Betty boop i håret så fick duscha snabbt som attan och locka det med locktången istället!
Firade jul hos pappa igår som sagt. Det var mysigt och fick fina presenter. Idag var vi först hos morfar och sen vidare till moster och kusinerna. Louise och Andreas ( kusinerna ) Var så fina så. Louise var så vacker i sin svarta glittriga klänning och Andreas såg riktigt julig ut i sin röda kofta!! Fick även jätte fina julklappar, som pengar, parfym, presentkort mm så nu kan man shoppa lite i mellandagarna.
Hoppas alla har haft en jätte bra jul och fått massa fina presenter och julkramar!
Nyår nästaaaaaa



Här är då min fina, roliga och underbara släkt!

Bilderna ser lite konsiga ut när man lägger upp dom här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0