face the truth

Gahh är man depremerad eller? Vädret, skolan, träningen, allt! Jag vill bara ha lov. Jag borde plugga på både engelska och spanskan nu igentligen men ja orkar inte. Det är bara massa glosor och skit!Jag är så skoltrött så det är sjukt! Historia "prov" idag också. Fattade nog ingenting tror jag. Våra praktikanter sa att det inte var något prov igentligen utan bara ett test som dom ville ha. haha men ändå. Dom lär ju kolla på det iallafall om det nu går..... Sen får jag snart utbrott på datorn som är så jälva seg! Vi har bytt till mobiltbredband nu och det är verkligen mycket segare.... aja bara att följa med strömmen eller vad dom säger!
Blir nog bara att sätta på en film ikväll och mysa med tända ljus och lite gottit!
Haha och ja jag lovat jag ska blir bättre på att skriva lite mer possitiva saker! :)))

Haha det är många som frågar mig om jag varit blond så här är bilder!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt du är ! Och du passar verkligen i båda, men jag har verkligen aldrig sett dig i det blonda:p

2009-12-01 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0